AanWeblogo1

Beeld voor Beeld
El Hizjra
Gonzo
Jensen Genootschap
Kococo
Muziekschool Amsterdam
& Muziekschool Amsterdam Noord

Koninklijk Instituut voor de Tropen
WP Sport Media

advertenties
lettertype
logo's
posters
 

produkt: literair autoperiodiek Vroaarrr
opdrachtgever: i.s.m. Paul Koopal (redactie)

Vroaarrr is een tegendraads automagazine waarin ‘de auto’ uitdrukkelijk niet figureert als gebruiksvoorwerp dat moet worden getest of als statussymbool waarvan slechts kan worden gedroomd.

Ook in Vroaarrr geldt: auto=emotie. Maar waar andere autobladen met archetypisch beeld en praktische (technische) details appelleren aan het onderbuikgevoel van de lezer, doet Vroaarrr een welbewuste gooi naar hart en hoofd. De verlokking zit niet in wat er wordt opgediend, maar hoe.

Met afwijkende invalshoeken probeert Vroaarrr de poëzie van de auto(sport) te vangen en deze te vertalen in originele leesverhalen. Niet het onderwerp is leidend voor plaatsing in Vroaarrr, maar de kwaliteit van het verhaal of beeldessay.

vroaarrrmockup2boven: omslag
beneden: diverse spreads

Vroaarrrspreadinhoud

Vroaarrrspread02a

Vroaarrrspread03

Vroaarrrspreadtext

Vroaarrrspread04